zondag 22 april 2012

Doosjes met merci-chocolade


Vorige week ben ik bezig geweest met het maken van doosjes. De maten zijn aangepast aan de afmeting van de alom bekende Merci-chocolade. In de zijbalk staat een pagina waarop ik uitleg hoe ik het gemaakt heb en waar je de patroontjes kunt downloaden.

Deze heb ik gemaakt met het gebloemde kaartenkarton van de Action.
 De binnenkant is dan ook mooi afgewerkt, alleen tegen de voorkant moet nog even een mooi papiertje om het lintje weg te werken.
In deze grote doos passen 6 stukjes chocolade. De vlinders zijn van de AH. Oorspronkelijk hoort het om een cupcake. Maar ik vond het zo ook wel vrolijk staan. De roze vlinder heeft een glitter laagje gekregen, maar op de foto is het wit uitgeslagen. Erg raar, in het echt is het mooi glimmend.

groetjes,

13 opmerkingen:

Irene zei

Ze zijn prachtig Aleida en weer een heel ander modelletje dan ik al kende dus ik straks even kijken bij de beschrijving.
Die cupcakerand heb ik al wel eens in mijn handen gehad en staan twijfelen....wel/niet, je zult begrijpen dat het WEL wordt, prachtig vind ik het!!!!

Liefs, Irene

gré zei

het zijn schitterende doosjes
ga ook zo ff kijken naar de uitleg
en toevallig heb ik die randen ook gekocht van de week
mssr de bedoeling was voor cupcakes
maar nu ik dit zie
weet ik het niet hoor

groetjes gré

Karin zei

Wat een leuke doosjes zeg. Het model is erg mooi.

Christine zei

Heel mooi gedaan Aleida! Ik ga zeker eens kijken naar het patroontje!
Liefs
Christine

Riet zei

wowww Aleida,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Elly zei

Het zijn erg leuke doosjes geworden,vind dat je ze van erg mooi papier hebt gemaakt!
Prachtige vlinderrand.

Groetjes Elly

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi Aleida, mooi papier heb je ervoor gebruikt, leuke cadeautjes heb je zo.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi aleida
dit ziet er erg leuk uit om cadeau te doen en toch net even weer iets anders
groetjes van corry

miriam zei

leuke kaartjes
gr miriam

Janny's Cards Creations zei

Het is een erg leuk doosje geworden. Leuk de vlindertjes. De ontvangers zullen er blij mee zijn. Dank je wel voor je berichtje op mijn roze oranje kaart. En ook ik schud die niet uit mijn mouw. Eigenlijk moest de eerste kaart een oranje roze kaart worden en dat lukte niet. Dus ben ik opnieuw begonnen. Je doosje is in ieder geval erg leuk en wie weet ga ik dat ook eens proberen.

Marjan zei

Mooi!! Ga zo je beschrijving even lezen.

Groetjes, Marjan

Margo zei

Wat een prachtige doosjes Aleida, ze zien er echt super uit !
Liefs
Margo

Hetty zei

Wat een super mooie creaties

gr hetty