donderdag 17 oktober 2013

Kerstklos in vintage

Deze klos heb ik voor Studio Light in kerst- sfeer gebracht. Het is een klos van de Wibra, waar ze een paar weken geleden verkocht werden met band er op. Ik heb hem wit geverfd en daarna versierd met de mooie kerstspulletjes. De plaatjes komen uit de nieuwste kerstvellen, die trouwens geweldig mooi zijn. Echt iets voor vintageliefhebbers!



Dit is de achter- kant van de klos. Ik heb allerlei dingetjes gebruikt die ik in een swap eens gekregen heb van Marjanne.


Hier kun je de pin wat duidelijker zien. Ik heb aan een headpin (grote kopspeld) kleine goudkleurige kraaltjes gedaan, afgewisseld met cijferkraaltjes. En als je denkt: "hé, het is toch nog niet Kerst 2014?" Dan heb je helemaal gelijk. Maar je kunt ook denken: "O straks is het 2014". En zo kan hij volgend jaar ook nog staan. Hij staat namenlijk op de stand van Studio Light bij de KreaDoe.

groetjes,

15 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Gaaf Aleida!!! Mooi gempimpt met prachtige materialen .. echt leuk die pin!

Bea zei

Prachtig gedaan Aleida, mooi freubelwerkje en leuk idee met die eigengemaakte pin met 2014 erop.....

groetjes Bea.

Karin zei

Erg leuk Aleida! Leuke frutsels heb je allemaal gebruikt.
gr. Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Dat ziet er prachtig uit, mooi zijn die klossen van de Wibra, die heb ik ook gekocht, leuk idee om te pimpen, misschien zal ik ... Liefs van Ans

gré zei

super leuk gedaan

groetjes gré

Mar Knutsel zei

De klos is erg mooi geworden.

Groeten Marian

Irene zei

Wat een super klos heb je gemaakt Aleida, leuk ook de kaneelstokjes er boven op!!!!

xx Ireen

De Creakeet van Peet zei

wat een ontzettend leuk idee zeg en je hebt er weer een plaatje van gemaakt, top..knuf peet

Thea zei

Wat een prachtige klos Aleida, ik zal het onthouden en kijken of ik hem kan ontdekken op de kreadoe!

Groetjes Thea

martina's kaartjes zei

wat een priegelwerkje met mooi resultaat !
grtjs,martina
x

Rosina zei

Hele leuke kerstklos Aleida, wat een leuke spulletjes heb je gebruikt.....
knap gedaan!!!

groetjes Rosina

Janny's Cards Creations zei

Leuk gedaan. Groetjes Janny

Marjanne zei

je kan ook denken, hé het is al bijna 2014, wat gaat de tijd toch snel.... hihi.ik had hem al geliked op fb, hier ook nog een keer , hij is onwijs mooi!!

Jopie zei

Wat een schitterende klos en zoveel leuke dingetjes erop, toppie.
groetjes jopie

Marjan zei

Daaraan heb je vast veel plezier beleefd, dat kun je ook goed zien! Heel mooi resultaat en wat leuk dat hij op de Kreadoe staat!