zaterdag 7 december 2013

Tekststempel

Op de DT-dag bij Studio Light zijn we aan de slag gegaan met stempels en pan pastel. Hoe kan het ook anders als er dames als Diny Sprakel en Joyce Martens aan het Design Team verbonden zijn. We hebben veel geleerd en natuurlijk geoefend!

Dit heb ik thuis gemaakt naar aanleiding van de workshop. De grote tekststempel is van Studio Light en valt onder de Vintage Line. Het is een hele grote stempel, handig als je  grote projecten onder handen hebt.

Voor de ster heb ik een gedeelte van de stempel afgedrukt met Archival inkt op wit papier. Daarna met pastelkrijt de kleur er op gewreven. Je merkt dat ik nog goed moet oefenen, het kleurverloop is op dit kleine stukje niet goed te zien.

 Bij de tweede kaart heb ik weer de stempel op wit papier afgedrukt. Hier heb ik gebruik gemaakt van distress inkt (walnut stain).

Voor beide kaarten geldt dat al het papier uit de uitgebreide vintage kerst-lijn komt. En als je niet van knippen houdt, dan kies je de uitdrukvellen uit deze serie ;-)

groetjes,

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Leuk om zo'n dagje te workshoppen,je kaartjes zien er heel mooi uit, leuk de stempel/ster..fijn weekend, liefs Ans

Bea zei

Hallo Aleida, wat leuk dat je door middel van zo'n workshop van die mooie kerstkaartjes gemakt hebt....

groetjes Bea.

corryskaart zei

hoi aleida
twee erg mooie vintage-kerstkaarten ze zien er alletwee geweldig uit!
groetjes,corry

De Creakeet van Peet zei

ontzettend leuke kaarten weer en wat leuk zon workshop dag, vast en zeker super leerzaam..knuf peet

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Aleida, supermooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

2 hele leuke kaartjes Aleida....fijn dat je af en toe een workshopje kan doen....ze zijn super leuk....

groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Ik vind ze beiden wel heel erg gaaf
geworden !
Liefss van Erica ☼

Femmy zei

Je kaarten zijn weer prachtig Aleida!
groetjes Femmy