maandag 5 april 2010

Kerst met Pasen en een award

Mijn hele keuken glimt! Niet omdat ik hard aan het boenen ben geweest, maar ik heb een potje glitter omgegooid. Het doekje waar ik het mee opgeruimd heb, heb ik niet goed uitgespoeld en dan smeer je de glitter overal.

Maar ik heb dus weer een kerstkaartje gemaakt. Deze doet mee met de challenge van Create 4 fun. Het papier is van Basic Grey, Wassail. En op de vleugeltjes zit glitter. O ja, Catrien, dit is nr. 32. Het is heerlijk wandelweer, dus geniet er van!

 Deze award kreeg ik van Anneke  Het is mijn eerste award en ik ben er supertrots op. Volgens de regels moet ik 10 dingen over mijzelf vertellen.
Ik ben dol op mijn gezin, familie, chocola, de vogeltjes in de tuin en leuke post.(da's al 5) Ik kan niet zonder mijn fiets, de televisie en mijn laptopje (nu zit ik al op 8) en ik heb een hekel aan fietsen in de regen of als het glad is en mensen die voordringen in de winkel.(en dan ben ik al weer bij 10). Zo, dat viel mee.
Ik geef de award door aan mijn volgers die een blog hebben: Alie, Anja en Sanne. Jolanda en Petra hebben hem al.

groetjes,

4 opmerkingen:

creanja zei

oei ik zit nog helemaal in de paassfeer en jij denkt alweer aan kerst, en het gáát al zo snel:)

waarmee heb je de jurk in gekleurd?

groetjes anja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lieverdje, met je kerstkaarten kun je niet vroeg genoeg beginne, heb je in december de stress niet.

Groetjes Jolande

Alie de Vrij-Venema zei

Hoi Aleida!
Bedankt voor deze lieve waardering. Ik moet dus 10 dingen over mezelf vertellen en dan de award doorgeven? Nou dat moet niet moeilijk zijn zo te lezen!
Groetjes Alie

creanja zei

wat leuk van die award, maar ik ben op dat gebied een beginneling hoe gaat dat in z,n werk aleida?