dinsdag 27 april 2010

Kruiwagen


Ken je die mop: hoeveel Belgen heb je nodig om een muur te behangen? 10!
1 om het behang vast te houden en 9 om de muur er tegenaan te zetten. Zo ging het ook met ons internet. Hoeveel mensen/dagen heb je nodig om een stekkertje in een contactpuntje te stoppen? Heeeeeeeeel veel!

Maar goed, ik heb niet stil gezeten. Ik heb een kruiwagen gemaakt met het patroon van Desi.
Het was leuk om te maken. Het vogelnestje komt van een Tuincentrum en ik kan het vervangen voor iets anders, als mei afgelopen is.

Ik ga nu eerst een rondje bloggen en de rest van mijn digitale leven op orde zien te krijgen.

groetjes,

5 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Aleida,
wat is jou kruiwagentje zo leuk!!!
Echt geweldig en dat vogeltje erin, heel schattig :D
Groetjes Anneke

Hanke zei

Hoi Aleid,
Kun je me dat sjabloon mailen van dat kruiwagentje??? is gewoon van karton gemaakt?

creanja zei

Hoi Aleida fijn dat je er weer bent!
Wat heb je nu weer voor moois gemaakt een kruiwagen! wat leuk. hoe groot is hij? je heb dan wel erg stevig karton nodig zeker? je moet er maar op komen! op zo,n idee bedoel ik dan.

een fijne dag en geniet van je internet! groetjes anja

Aleida zei

Als je klikt op het linkje boven de eerste foto kom je op het blog van Desi. Daar staat het patroon.
groetjes,

Desi zei

wat een geweldige kruiwagen heb je gemaakt aleida
leuk dat je meedoet
ik wens je veel succes
gr desi