zondag 18 april 2010

Resultaten van de uitdaging!









Dit zijn de resultaten van de uitdaging. Ik vind dat het er geweldig uit ziet! Super gedaan, dames! Jullie hebben erg creatief gewerkt met het lintje, het is steeds op een andere plaats geplakt. Iedereen die langs komt mag zijn stem uitbrengen en Oma mag mij mailen. (alleen Hans mag weer niet meedoen, anders krijgt hij het te moeilijk; kiezen tussen zijn vrouw of zijn dochters.....) Voor de niet-familie: 1 dochter is 6, de andere is 9. Het prijsje is dat de winnares de eerste keus heeft uit een knipvellenboekje die ze al van mij gekregen hebben.

Ik hoop veel reacties te krijgen, want ik vind het veel te moeilijk om alleen te kiezen.
groetjes,

6 opmerkingen:

Hanke zei

En de moeder is 36....

Aleida zei

Dat wil je er toch niet bij hebben?

creanja zei

hoi aleida, wat een lieve kaartjes, ik vindt die paarse het mooist qua kleuren oogt hij heel rustig en harmoneus! gr anja

Alie de Vrij-Venema zei

Dit moet een gezellige uitdaging zijn geweest! ;)
Ik ga voor de eerste kaart, de roze..

Anoniem zei

Ik vind ze allemaal mooi en mijn stem telt niet.

Groet Catrien

Anoniem zei

Ik hou van bloemen en op de laatste staan er twee. Daar kies ik dan weer voor.