maandag 12 april 2010

Uitdaging aangenomen!

Hanke en en meiden hebben de uitdaging aangenomen! Gisteren heb ik ze de pakketjes gegeven en ze hadden er zin in! Om hun creativiteit te tonen, hadden ze alledrie hun ketting om die ze zelf gemaakt hebben van verknipte fiets-binnenbanden. Ik wist niet wat ik mij daarbij moest voorstellen, maar de strookjes waren zo breed als leren veters en daar hadden ze kralen aan geknoopt. De veters hadden ze gevlochten, geknoopt en gebreid. Het zag er heel leuk uit! Ik denk dat het met deze uitdaging ook wel goed gaat komen. Maar eerst naar school, natuurlijk.
groetjes,

3 opmerkingen:

hanke zei

Net oude binnenbanden opgehaald bij de fietsenmaker. Ik kreeg ze niet allemaal mee, want er zijn meer kapers op de kust. Maar met 3 binnenbanden kunnen we toch echt wel ruim 15 kettingen maken.

Desi zei

vrolijke kaart heb je gemaakt zeg :D
en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die kettingen want kan me er niet zo veel van voorstellen :$
groetjes desi

Anoniem zei

Ik wist dat de ketting zelf gemaakt was, maar nu lees ik dat het van fietsbanden is. Leuk.

Groet Catrien