dinsdag 6 april 2010

Voor de club van Tiets

Ja, weer een kerstkaartje. Ik probeer elk jaar zo'n 105 af te krijgen, allemaal verschillend. Voor mijzelf, mijn moeder en mijn zus. Ik maak ze dus het hele jaar door, anders lukt het niet. Het werken met een sketch is dan heel fijn, dan hoef je niet alles zelf te bedenken! Deze sketch is de wedstrijdsketch op de club van Tiets. Ik moet hem alleen nog verkleinen, hij is zo te groot om hem daar aan te leveren. Moet ik nog even leren, dat verkleinen dan. Er zitten veel meer laagjes papier op dan normaal, meestal houd ik het redelijk simpel. Maar Tiets houdt van veel laagjes. Voor mij was het passen en meten, maar er zijn veel restjes opgeruimd. Uiteindelijk is dat puzzelen wel leuk werk.
Het plaatje komt van internet, het ticket is van scrapdictive, en de pointsettia is van een rol van de Xenox. Het papier is Basic Grey, Wassail.
groetjes,

2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Je kaart lijkt wel een schilderij, heel mooi.

Groetjes Jolande

Anoniem zei

Toch wennen hoor die kerstkaarten in de lente.

Groet Catrien