woensdag 14 april 2010

We zijn weer terug in de 21ste eeuw!

Wat voel je je teruggeworpen in de tijd zonder internet. Twee dagen maar, het lijkt een eeuwigheid. Vooral voor de kinderen, maar zelf heb ik kennelijk ook een verslaving! Je kunt niks opzoeken, kunt niet betalen, kunt niet communiceren (via e-mail). Je kunt alleen bellen en kaartjes sturen. Oef!

Kaartje is nog voor de uitdaging, als het goed is hebben de dames vanmiddag zitten knutselen, de e-mail doet het weer, dus ik hoop morgen iets te kunnen laten zien!

Verder heb ik bij Bea papier besteld en ik heb het gisteren binnengekregen. Om je vingers bij af te likken, zo mooi! En allemaal verschillende papiertjes! Ik waande mij net in een hobbyshop! Morgen ga ik bijpassend cardstock kopen en dan aan de knutsel!

groetjes,

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens je veel plezier bij het knutselen met je nieuwe papier. Ik ben erg nieuwsgierig. Dat het er maar weer bijzonder uit mag gaan zien.

Groet Catrien

Hanke zei

Soory schoonzus, we zijn nog niet aan het kaarten maken toegekomen...... In het weekend moet het zeker lukken!!!

Hanke zei

Wat is een cardstock????

Aleida zei

Cardstock is effen kaartenkarton

Hanke zei

Wat een moeilijke naam voor zoiets eenvoudigs:)