zondag 30 mei 2010

Kaartje voor Christa

Christa was in het Pinksterweekend 30 jaar getrouwd. Zij had een candy en vond het leuk om echte kaartjes te krijgen. Ik heb dus even mijn best gedaan met het papier uit een cardkit van Doe@ding voor Valentijn. De witte puntjes zijn geen magic dots, maar dotjes Tulip verf met een parelglans. Christa vond hem mooi, ik ook.


Vandaag ben ik bij mijn zus geweest en heb van mijn moeder hele mooie antieke knopen uit mijn oma's knopendoos gekregen. Bedankt mam!

groetjes,

8 opmerkingen:

Unknown zei

prachtig!

xxBetina

Anoniem zei

Wat ben jij snel zeg! Net thuis en al weer een kaart op je blog.

Groet Catrien

Hetty zei

Wat een schitterende kaart is dit echt super hoor\

gr hetty

Ilonka zei

wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt PRACHTIG!!

groetjes Ilonka

De Creakeet van Peet zei

ik vind hem ook supermooi geworden en wat een leuk idee zo die dotjes, heb ergens in de puin ook nog van die tulip prut ligge...toch maar weer onder de stoflaag vandaan halen..liefs Peet

creanja zei

Wat een heel mooie kaart is dit Aleida.
erg mooie kleurtjes! en apart zeg dat kantje aan één kant, waar haal je die inspiratie vandaan?

Desi zei

wat een schitterende hart heb je gemaakt aleida
geweldigggggggggggg
groetjes desi

gré zei

wat een mooie kaart is dit geworden
schitterend zo n hart
en dat je naar spijkenisse komt als je in het noorden woont
geweldig hoor
ik doe het zelf ook hoor hihihi
ik rij ook naar het zuiden of het noorden
groetjes gré