donderdag 14 oktober 2010

Theezakjes vouwen

Petra heeft op haar blog een filmpje waarin zij uitlegt hoe zij een rozet maakt van gevouwen theezakjes. Gelukkig had zij van tevoren aangekondigd dat je theezakjes nodig had, dus ik heb de afgelopen tijd thee van zakjes met een papiertje erom gedronken. Om man en paard te noemen: Pickwick in plaats van Lipton. Ook lekker, hier zie je wat je met de zakjes van Chineze Blossum kunt maken. Om te laten zien dat er flock op de kaart zit, heb ik hem scheef gefotografeerd. De achtergrond is zilverkarton.

groetjes,

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi, oh dan ben ik niet alleen, ik ben ook terug begonnen met theezakjes te verzamelen. Maar gewoonlijk drink ik de thee uit de pyramidezakjes dus zal ik ook moeten veranderen van thee.
Succes ermee, deze is al goed gelukt.
grtjes
Christa

Durvina zei

Dit heb ik ooit ook gedaan, een heerlijk werk om te doen, maar wat een werk, ik hou het nu maar bij scrappen, maar vind je kaart erg geslaagd, en het zwarte kaart papier is prachtig, erg chique.

gr, Durvina

Thea zei

Hoi Aleida,
Mooi gemaakt, zo zie je maar alle manieren van kaarten maken komen af en toe weer tevoorschijn.
Groetjes Thea

Hetty zei

Wauuuw wat is dit schitterend

gr hetty

De Creakeet van Peet zei

meis... ik ben trots op je, onwijs leuk gemaakt zo met die zwarte kaart erbij. Als je theezakjes wilt hebben,ik heb er nog genoeg dus geeef maar een gil hihi niet te hard he anders worden de buren wakker...Liefs Peet

Margriet Tournier zei

Wat knap gemaakt Aleida! Pickwick is vast heel blij met al die nieuwe klanten. (-;

Groetjes,
Margriet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, ziet er chique uit.

groetjes jolande