vrijdag 1 oktober 2010

Sterkte of condoleance kaartje


Dit kaartje is bedoeld voor iemand die een sterfgeval in de familie heeft gehad. Ik heb het wat rustig gehouden.

Verder ben ik blij dat de foto er eindelijk op staat. Blogger gaat waarschijnlijk aan zijn succes ten onder, sommige dagen kun je geen reacties geven, andere dagen duurt het 3 minuten voor je eigen blog geladen is en soms (zoals nu) duurt het 5 minuten voor de foto geuploadet is. Dat wil zeggen, na 3 pogingen steeds met een uur ertussen. Ik hoop dat ze er snel wat aan doen.

Wij hebben de boodschappen binnen, ik kan dus het weekend aan het freubelen!
groetjes,

5 opmerkingen:

Marga zei

De reden is nooit prettig,maar het kaartje vindt ik heel gepast en beeldschoon!
Liefs Penilla

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie, stijlvolle kaart.

groetjes jolande

Hetty zei

Ik vind het een heel mooi en stijlvol kaartje geworden.

gr hetty

Thea zei

Hoi Aleida,
Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt.
Groetjes Thea

Unknown zei

mooi kaartje!

xxBetina