woensdag 6 april 2011

geel op woensdag

Het kleurenkaartenteam heeft als uitdaging GEEL. En deze keer vond ik het niet eens moeilijk! Ik vond in een pizzadoos mijn papier van K & Company waar zowaar 5 vellen geel papier in zat! Ik heb de geelste papiertjes uitgezocht en daar de kaart mee gemaakt. Holly Hobbie heeft ook een gele jurk aan. Het papier achter haar heeft gouden glitters (niet van K&Cie.).

Ik moet alleen nog oefenen met de Perlenpen, de rondjes zijn niet even groot geworden. De grote gele bloem heb ik zelf gemaakt van het lint waarvan ook de strik gemaakt is.

Wil je meer gele kaarten zien, of wil je meedoen met het team: Martina's blog is je startpunt. Wil je verder hoppen dan ga je naar Marja.

groetjes,

40 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een mooi kaartje,geel is echt mooi,zo zonnig en 's zomers!
fijne dag!

Thea zei

Hoi Aleida,

Nou dat is je zeker gelukt in het geel, ik vind hem heel erg leuk geworden. het is inderdaad even oefenen met de perlenpen maar dat gaat steeds beter en niet met je vingers er aan zoals ik in het begin (om te willen weten of het al droog is) dan zit er een deuk in ;-)

Fijne dag,
Groetjes Thea

Unknown zei

Leuk geel kaartje met een schattig plaatje.

Groetjes Brigitte

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Aleida, Leuk dat je meedoet voor de Candy op mijn blog en zodoende bij jouw terecht gekomen.Ik was al volger en anders was ik het geworden hoor. Want er staan leuke dingen op en ik kom op mijn gemak nog eens rondkijken.
Je ziet me.

Groetjes Lida.
Deze kaart heel vrolijk en goed gelukt.

Anneke. zei

Prachtige kaart! Wat een lief plaatje.
Groetjes Anneke.

Diana zei

een prachtige kaart en een heel mooi plaatje

groetjes diana

Jolanda Cuper zei

Erg lief geel kaartje!
Groetjes Jolanda.

Marianne Reijgersberg zei

Wat een liefie. Van zo'n plaatje smelt je toch meteen.
Die mooi bloemen en vlinder maken het helemaal af.
Groetjes Marianne

Irene zei

Wat een mooie draai heb jij aan de opdracht gegeven Aleida! In plaats van knalgeel deze tere tinten en schattig plaatje, mooi!!!

Groetjes, Irene

Unknown zei

Ik vind het een mooie gele kaart geworden.
Groetjes Saskia

Lia zei

Wat een supergezellige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Marjan zei

Wat een schatje, je kaartje! Mooie zachte kleurtjes en een lief plaatje. Die Perlenpen is ook lastig, vind ik ook.


Groetjes, Marjan

Unknown zei

Hoi Aleida, tis je goed gelukt zeg om een mooie gele kaart te maken, supers.
Groetjes van Ageeth

Tinie zei

Wat een lief geheel, schitterend!!!

Groetjes Tinie

Karen zei

Wat een lief geel kaartje. Mooi al die soorten designpapier.
Groetjes,
Karen

manuela zei

Hoi Aleida

Wat een lief geel kaartje en Mooie zachte kleurtjes en een lief plaatje. Die Perlenpen is ook lastig, vind ik ook.

liefs
Manuela

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een schattig geel kaartje heb je gemaakt.

Gr...Bep

Monique zei

Mooie kaart hoor!
groetjes
Monique

Marijke zei

Wat een schattig kaartje en mooi papier.
Groetjes Marijke.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Mooi kaartje !

Groetjes, Jaimie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het is een plaatje, heel mooi.

groetjes jolande

gré zei

het is een heel leuk lief kaartje
mooi die kleuren
groetjes gré

PIKO hobbyblog zei

Dat is een lief kaartje geworden.

groetjes,

Pia

martina's kaartjes zei

Dit heb je mooi gemaakt ! bedankt voor je deelname en hopelijk tot de volgnde ?
groetjes, martina
x

chantal zei

wat een schattige en lieve kaart.
Liefs chantal

Liv Herremans zei

Het is echt een geslaagde kaart geworden hoor! En iedereen steeds foutjes op haar eigen kaart, ook al zijn ze voor anderen niet zichtbaar :)

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Aleida! De bloem van lint is heel mooi! Ik vind zelf bloemen maken ook zo leuk!! Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog!
xxx
Dutch Tulip
Marja

CreaSjouk zei

Mooi kaartje, lekker zomers ook!
Groetjes sjoukje

Kimmie zei

Hoi Aleida

Heel mooi, echt super dat geel scrappapier!
En het 3D plaatje vind ik helemaal geweldig!

XXX Kim

Margo zei

Je kaartje is erg leuk Aleida !
Lekker fleurig geel zeg !
Liefs
Margo

Sonja zei

Bedankt voor je leuke reaktie op mijn gele kaart. Die noten op de achtergrond zijn van een stempel en zijn daarna geembossed met goud.
Jouw kaartje mag er ook wezen. Het geeft een zachte uitstraling. Zou dat door het lichtgele komen, of de rust die je erin gelegd hebt of het Sarah Kaytje ? Ik vind hem alvast mooi.

groetjes,
Sonja

greet zei

Wat een mooi en lief kaartje in het zachtgeel. Mooie details en je bloem van lint is heel mooi.

Groetjes Greet

Petra Tillmann zei

Wat een schattig kaartje, Aleida! Mooie details!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Aleida.

Liefs Riet.

Unknown zei

leuk kaartje!!

xxBetina

Christine zei

Mooi kaartje en schattige Holly!
Liefs
Christine

Annemarie en Merit zei

Hoi Aleida,

Wat een leuk en vrolijk kaartje in het geel. je vroeg of ik stiekem al de candy had gewonnen,
nee hoor (haha),maar ik heb een stapeltje voor mijn verjaardag gekregen.

gr annemarie en Merit

hennie zei

Aleida je kaart is erg leuk geworden.
Mooie sketch ook.
Groetjes hennie.

Rosina zei

Prachtig kaartje Aleida....prachtig geheel...
groetjes Rosina

Janny's Cards Creations zei

Mooie zonnige gele kaart. Leuk om te zien.
Groetjes Janny