dinsdag 18 oktober 2011

Scr@pcard Challenge - luciferdoosje

 Op het Scrapcard Challenge blog vragen ze een gepimpt lucifer-doosje. Met de Kerst in het vooruit- zicht was de keus snel gemaakt: het moest een kerst-doosje worden. Het papier is van de Action, de druppelvanger en de druppels ooit in Duitsland gekocht. De vilten kerstroos was in een vorig leven een slinger die de Xenos 5 jaar geleden verkocht.


Het labeltje heb ik gemaakt van een stukje DP waar ik de letters gewoon met een bruine pen heb overgetrokken. Om het doosje makkelijker open te maken heb ik er een kerstboombrad op gezet. Ik heb een paar waxinelichtjes-cupjes met glitterlijm ingesmeerd en samen met het doosje in een zakje gedaan. Mooie strik er om en ik heb weer een kerstkadootje klaar!

groetjes,

23 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

dat heb je anders ff super mooi in mekaar gezet dame, erg leuk zo dat doosje en je ziet wel..je hoeft geen mega dure hobbyspullen te gebruiken om een mooie creatie te krijgen...knuf peet

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

WAUW, dat heb je prachtig gedaan ség!!!
Zo een leuk en mooi cadeau wil iedereen wel krijgen :-)

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Marianne Reijgersberg zei

Oh die is ook leuk geworden. Zo anders dan de mijne , maar wat mooi ook. Zo zie je hoeveel kanten je ermee uit kunt. Ik vind je druppels heel erg mooi.
Groetjes Marianne

Wendy Koorevaar zei

Wow Aleida wat een mooi kerstdoosje heb je ervan gemaakt! Echt prachtig en die rode kerstster er op vind ik ook super!
Succes met de challenge!

Lieve groetjes,
Wendy

Thea zei

Hoi Aleida,

Leuk gemaakt zeg, ik heb zojuist in mijn lunchpauze nog twee leuke blokjes kerstpapier bij de trekpleister gekocht en hele mooie bijpassende brads.
Enuh..... het schaatsen gaat weer als vanouds hoor en af en toe nog even fietsen.

Groetjes Thea

corryskaart zei

hoi aleida
wat een schatje van een doosje en dat allemaal op dat kleine doosje gemaakt,nou mijn petje-af hoor!
groetjes van corry

Karin zei

Dat ziet er echt ontzettend leuk uit!

Irene zei

Beeldig Aleida en zo zie je maar weer dat alles echt een keer van pas komt bij onze hobby! ik ben ook bezig geweest met een lucifersdoos en waxinelichtjes. Niet zo'n prachtig bewerkt doosje maar wel heel erg leuk om te doen. Als ik weer op zolder kom zal ik wat gaan plaatsen.

Irene

Janny's Cards Creations zei

Het ziet er wel erg mooi en leuk uit.
Groetjes Janny

Unknown zei

Prachtig luciferdoosje Aleida mooie bloem erop, bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

lieve groetjes Suze

Margo zei

Wat is dit leuk Aleida !
Liefs
Margo

Elly zei

Wat leuk en wat is het doosje mooi geworden,het is een erg gezellig kadootje,waar jij prima mee aan kunt komen!

Groetjes Elly

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat ziet er mooi uit, leuk gepimpt.

groetjes jolande

manuela zei

Wow Aleida wat een mooi kerstdoosje heb je ervan gemaakt! Echt prachtig

groetjes Manuela

Gemma zei

Dat is wel een heel gezellig cadeautje om weg te geven, mooi hoor dat luciferdoosje! Groetjes Gemma

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat heb je dat luciferdoosje mooi gemaakt zeg en heel leuk om iemand cadeau te doen super.

Gr...Bep

Christine zei

Prachtig kerstcadeautje! Heel leuk gedaan!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Aleida.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Super wat een geweldig mooi doosje!
Groetjes Jolanda.

Anneke zei

Prachtig dit gepimpte luciferdoosje :)
Groetjes Anneke

Frosien zei

Leuki doosje hoor, leuk om met de kerst neer te leggen al de kaarsjes aanmoeten. Groetjes Frosien

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Aleida, Wat een super leuke bloem en dan die veer erbij. Een heel gezellig en lief kerstkadootje. Zou best van iemand in de buurt zoiets willen ontvangen. Dat wordt zeker gewaardeerd en daar gaat het vaak om. Gezellig groetjes Lida