woensdag 21 september 2011

De Nederlandse Swappers

 Ik heb deze keer meegedaan met de stansjesswap van de Nederlandse Swappers. De bedoeling was dat we 10 verschillende stansjes zouden "ruilen". Van elk twee, dan kun je rustig iets uitproberen. Mijn swapmaatje Marleen heeft een heel leuk blog. Dit is het geweldige pakket dat ik van haar gekregen heb! Mooi hè? Hele leuke stansjes in kleuren waar ik vaak mee werk. En ook een paar in kerstsfeer.
De bedoeling was dat we er een zelfgemaakte tag bij zouden doen. Maar van Marleen kreeg ik niet alleen een hele leuke tag, maar ook een vilten tasje en een geweldige kaart! De enveloppe was versierd met dezelfde stempel.

Ik vind het een hele leuke ervaring en denk dat ik wel vaker mee zal doen!

groetjes!

10 opmerkingen:

gré zei

hoi aleida
wat ben je lekker verwend
met je swappie
mooie dingen hoor
ik heb mijn swappie ook vandaag binnen gekregen maar ik weet niet waar ik hem moet plaatsen bij de swappers deze van jou kan ik ook niet vinden

groetjes gré

Margo zei

Wat een prachtige spullen heb je geswapt zeg !
Bedankt dat je meedoet met mijn candy !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi aleida
wat leuk wat je geswapt hebt,zelf was ik ook reuze blij met de stansen die ik toegestuurt kreeg van mijn swapmaatje,kunnen we weer een heleboel knutselen
groetjes van corry

Marianne Reijgersberg zei

Wat een hoop leuke spullen heb je gehad. Leuk idee hoor, zo'n swap.
Groetjes Marianne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke spulletjes, jij kan vooruit, ben benieuwd wat je er voor moois mee gaat maken.

groetjes Jolande

liszha zei

Dat ziet er goed uit zeg. Ben benieuwd naar jouw tag!

Christa zei

Jij bent goed verwend !! Leuk om al die kadootjes te krijgen. Christa.

valerski zei

mooie tag die je gemaakt hebt!
wat heb jij allemaal voor leuks gekregen! tof zeg!

kom je een kijkje nemen naar mijn blogcandy?

groetjes

greet zei

Wat een superleuke swap en wat ben je verwend!

Groetjes Greet

manuela zei

Wat een hoop leuke spullen heb je gehad. Leuk idee hoor, zo'n swap.

groetjes Manuela