woensdag 26 september 2012

magic geldmapje

Bij het Kleurenkaartenteam van Martina zijn de kleuren deze maand bruin en oker. In deze kleuren heb ik dit magic geldmapje gemaakt. Je kunt er op een leuke manier geld mee geven aan kinderen. Ze zijn er een hele tijd mee zoet voor ze uitgevonden hebben hoe het werkt.
Als je het mapje aan de ene kant open doet, ligt het geld achter het enkele lintje, als je het aan de andere kant open doet ligt het geld achter het dubbele lintje.


 
Voor wie wil weten hoe ik het gemaakt heb: de beschrijving staat in mijn zijbalk. 

groetjes,

32 opmerkingen:

jolanda zei

mooi gedaan met deze moeilijke kleuren

Elly zei

Het ziet er ook uit als magic-geldmapje,erg leuk gemaakt!

Groetjes Elly

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk gedaan, ziet er magisch mooi uit.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi aleida
wat een leuk magic geldmapje stoer in deze kleuren voor een man en ga het zeker eens uitproberen:-))
groetjes van corry

De Creakeet van Peet zei

zo leuk zeg en ik vind de voorkant van het mapje al zo leuk...heb dit mapje op youtube gezien en staat geloof ik op nummer 421 op me todo list :-)..knuffies peet

José zei

Leuk geldmapje Aleida. Mooie glitterswirl!

Colien zei

Leuk idee, mooi!
grtz.Colien

Marian zei

Je envelop is prachtig
Groetjes Marian

Monique zei

Wat knap en een heel origineel mapje hoor! Ga het ook eens proberen te maken!
grtjs
Monique

Annelies zei

Wat een leuk idee! Geinig.
Groetjes Annelies

Marijke zei

Wat een leuk tovermapje is dit:) Heel origineel!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Anneke zei

Erg leuk dit magic geldmapje! En ook je pillowbox is super cut!e
Groetjes Anneke

Rosina zei

Erg leuk je geldmapje.....roept bij mij jeugdsentiment op....ik maakte ze al toen ik nog kind was....( al meer dan 50 jaar geleden hahaha)
maar top gedaan hoor...
groetjes Rosina

Ans S. zei

Prachtig geldmapje.

Groetjes Ans

Riet zei

Wat mooi gemaakt Aleida..

Liefs Riet.

Bep zei

Hoi Aleida,

Dat is een mooi magic geldmapje wat je gemaakt heb heel erg leuk.

Gr...Bep

Margo zei

Wat mooi Aleida !
Liefs
Margo

Anita Meijer zei

Wat geweldig gedaan dit, het lijkt wel toveren, heel mooi geworden Aleida.
Groetjes van Anita

Chantal zei

Dat is grappig zeg! Ik kan best geloven dat ze daar even zoet mij zijn (dat zou ik zelf namelijk ook zijn ;-)
Groetjes,
Chantal

Diana zei

Wat een leuk mapje Aleida, super!
Groetjes Diana.

Nadine zei

HOi! Ik las je vraag over wat er in het envelopje zit van mijn kaart... nu ik hoop beterschap voor de zieke, maar eigenlijk moet ik je teleurstellen. De binnenkant van het papier dat ik koos was groen, dus ik besloot 'm dicht te plakken, hmmm jammer eigenlijk!

Jouw kaart is ook erg kunstig trouwens, daar zit ook een veel leukere verrassing in. Misschien moet ik toch nog even wat in het envelopje stoppen...

Ellen zei

Inderdaad een leuk idee om zo geld cadeau te geven! Mooi gemaakt.
Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Tssssss, dat is nog eens origineel zeg! Heb nu geen tijd om te kijken in je zijbalk, maar ga dat zeker nog eens doen!

GerJanne

Nelleke zei

Wat een leuk idee!
Groetjes, Nelleke

Grietje Jansen zei

Ik ken dit systeem nog van jaren terug, toen ik nog op de lagere school zat.
Hoe het werkt weet ik niet, en heb er ook nooit meer aan gedacht.
Wat een leuk idee zoiets te maken.

Grietje

PIKO hobbyblog zei

Heel leuk gedaan zo.
Groetjes,
Pia

Nancy zei

Hey Aleida,

Dat heb je mooi bedacht!

Liefs,
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

heel leuk gedaan! leuk idee!
Groetjes, Yvonne

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een grappig geldmapje!
De Shirley's is ook heel mooi!
Groe tjes Jolanda

CreaSjouk zei

Leuk verrassingsmapje!
Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Super leuk, volgens mij is dit net zo goed geschikt voor volwassenen en pubers!!!
Ik ga hem ook maken. Dit weekend vast wel tijd daarvoor.

Groet Catrien

Karin zei

Leuk en originele manier om centjes af te geven! Mooi gedaan!
Groetjes