donderdag 18 oktober 2012

Herfstkaarten

Het wordt tijd voor wat herfstkaarten. Ik was in de stad deze leuke vilten figuurtjes tegengekomen en kon ze natuurlijk niet laten liggen! Het papier heb ik vorig jaar bij het Kruidvat gekocht.
Het achtergrondpapier heb ik jaren geleden op mijn verjaardag gekregen van een knutselvriendin. Het is handgeschept papier met gekleurde vezels er in. De de kleuren komen heel mooi uit bij dit kaartje.

Ik geloof dat we dit weekend de mooie kant van de herfst te zien krijgen. Komt mooi uit, we zijn een paar dagen weg.

groetjes,

10 opmerkingen:

gré zei

super mooie kaartjes

en een heel fijn weekend

groetjes gré

Karin zei

Prachtige kaartjes! Ik vind dat egeltje erg schattig. Fijn weekend! Gr. Karin

Elly zei

Erg mooie kaartjes,het egeltje vind ik erg leuk!

Groetjes Elly

creanja zei

echt toepasselijk die herfstkaarten, we zitten er nu echt midden in!

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie kaartjes

gr hetty

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Mooie herfstkaartjes en schattige vilten herfstfiguurtjes erop.

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een mooie kaartjes.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi aleida
wat een vrolijke herfstkaarten en dat egeltje is zeker een schatje
fijn weekend en groetjes van corry

Marianne Reijgersberg zei

Mooie herfstkaartjes. En wat een leuke figuurtjes heb je gebruikt.
Die staan er heel goed bij.
Groetjes Marianne

Marjan zei

Heel mooie en fleurige herfstkaarten! Leuk is dat egeltje, het blad is trouwens ook een mooie!