woensdag 28 april 2010

Challenge, prijs en awards!

De challenge van Hanke, Josephine en Juliette is gelijk geëindigd. Alle kaartjes hebben 1 stem gekregen en eerlijk gezegd kan ik ook niet kiezen. Ik denk dat de dames maar een plaatje moeten kiezen, op volgorde van leeftijd; de jongste eerst. (Sorry, Hanke dan ben jij het laatst). 



 Dit is de prijs die ik gewonnen heb bij Annette's Creafarm. Ze noemde dit een "eenvoudig scrappakketje". Nou, ik niet! Het is een geweldig pakket, met 12 velletjes papier, bloemen (ook van die leuke doorzichtige) en geweldige lintjes! Ik heb er wel 8 kaarten mee kunnen maken!  De eerste is meteen naar IJsselham gegaan om haar te bedanken.






 Deze awards heb ik van Desi gekregen. Wat moet je doen als je hem ontvangt
1 plaats de afbeelding op je blog
2 plaats een link van de persoon waarvan je hem hebt ontvangen.
3 geef de Award aan wie je wil
4 laat de persoon die je genomineerd hebt,dat weten door een reactie op hun blog achter te laten. Ik geef ze aan Anja en Alie.

1 opmerking:

Hanke zei

We wachten een nieuwe uitdaging in spanning af. We zijn nu bezig met restjes katoen van mijn oma. Juliëtte vingerhaakt, Josephine punnikt en ik haak (had ik nog nooit eerder gedaan. Kan dat gecombineerd worden met een kaartje??