zaterdag 10 april 2010

Challenge voor Hanke en de meiden

Deze spullen vallen ook in de categorie "waarom heb ik dit ooit gekocht?" Ik ben ermee aan het stoeien geweest en het resultaat is best wel leuk.
Ik heb bedacht dat ik niet alleen mijzelf, maar ook Hanke en de meiden ga uitdagen! Morgen neem ik 3 scrappakketjes mee, ongeveer hetzelfde spul als waar dit kaartje mee gemaakt is. Dan mogen jullie je daar op uitleven. De resultaten wil ik dan wel op mijn blog zetten, maar jullie (Hanke en Joos dan) kunnen het natuurlijk ook op Hyves zetten. Morgenavond zal ik nog een voorbeeld op dit blog zetten. Ik ben heel benieuwd!

(o ja, voor de niet-ingewijden: Hanke is mijn creatieve schoonzus, haar dochters maken ook al leuke kaartjes)
groetjes,

2 opmerkingen:

hanke zei

Wij gaan de challenge uitraard aan!!!!! Hoeft toch niet morgen al af te zijn????? Tot morgen!!

Bea van Ette zei

Hallo,

Ik vind die restjes-kaarten wel erg leuk hoor!
En dat is eigenlijk toch ook de bedoeling van scrappen?

Ik zoek eerst het papier bij elkaar en ga dan de plaatjes inkleuren.

Groetjes, Bea