vrijdag 9 april 2010

Nog eentje uit de categorie "Restjes"

Jullie hadden nooit zo enthousiast moeten reageren! Nu blijf ik natuurlijk doorgaan. Bovendien geloof ik dat mijn zus mij haar knopen-verzameling wil doneren, dus ik kan wel even vooruit.
Nog even, want ik heb heeeeeel mooi papier besteld en als dat binnen is, dan gebeurt er wat er altijd gebeurt: dan ga ik eerst met het nieuwe aan de slag! Maar ik geloof dat ik niet de enige ben.
Dit is nog een voorjaarskaartje, in groen/geel/oranje tinten. Fotograferen op de vensterbank gaf een veel te fletse foto, dus dan maar op het aanrecht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie hier alleen glitters en geen knoopjes. Denk je dat ik mijn verzameling nog even moet bewaren? Ben benieuwd naar je nieuwe papier. Je brengt het wel heel spannend.

Groet Catrien
p.s 1000 knoopjes is ruim geteld