maandag 3 oktober 2011

Herfstkaart

Het patroon van deze pompoenkaart komt uit een knutselblad. Het is een dubbele kaart, op de achterkant staan ook de lijnen. Ik heb de schaduw en de highlights aangebracht met oogschaduw. Daarna besproeid met haarlak om het te fixeren. Het plaatje is in 3D opgewerkt. Ik ben een middag erg gezellig bezig geweest met dit kaartje. Het is weer eens iets anders dan snijden en ponsen.

Bij de Girlcardsworld Challenge en bij Nadia challengeblog willen ze graag een herfstkaartje zien. En bij Scr@p-Cards Challengeblog mag alles. Daar wil ik dus allemaal graag aan meedoen.

groetjes!

24 opmerkingen:

Karin zei

Wat een lief kaartje!

De Creakeet van Peet zei

owww wat een lieve muis heb je op de kaart gebruikt, de vorm vind ik euperleuk en wat anders dan anders..knuf peet

Summer-design zei

Superleuk gemaakt Aleida!

Gr, Wietske

Gemma zei

Wat een schattig kaartje Aleida! Groetjes Gemma

Diana zei

wat een schattig kaartje

groet diana

corryskaart zei

wat een leuke gave kaart en helemaal in de herfstsfeer
groetjes van corry

Elly zei

Prachtige kaart,een erg leuke vorm en op een bijzondere manier inelkaar geknutseld,leuk!

Groetjes Elly

Unknown zei

Een hele mooie kaart Aleida leuk model, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

lieve groetjes Suze

Marianne Reijgersberg zei

Schitterend gedaan. En ik moet mijn oude oogschaduw toch maar bewaren. HOe goed bedacht van je.
Ik ben als de dood voor muizen, maar zo kan ik hem wel hebben. haha.
Groetjes Marianne

Helen zei

Wat een leuk herfstig kaartje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge.

Marjan zei

Knap gedaan en dat met oogschaduw! De pompoen ziet er prachtig uit!

Groetjes, Marjan

cristel zei

leuke kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel

gré zei

wat een leuk kaartje
suc6 groetjes gré

Jolanda Cuper zei

Wow wat een schitterende pompoen! Super!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Aleida.

Liefs Riet.

miriam zei

Mooi lief kaartje
gr miriam

Margo zei

Wat een lieverdje Aleida !
Groetjes
Margo

Christine zei

Mooi, lief herfstkaartje!
Liefs
Christine

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een super gave kaart heb je ons weer laten zien een beauty.

Gr...Bep

Anneke zei

Super leuk dit speciale kaartje! De vorm is ook heel leuk :)
Groetjes Anneke

KarinsArtScrap zei

wat een leuk kaartje, leuk met die pompoen.

groetjes karin

lisbeth zei

Love your card, Thanks for joining us at Nadias challenge this time

lisbeth zei

Love your card, Thanks for joining us at Nadias challenge this time

3dnadia zei

Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

Groetjes Nadia