vrijdag 21 oktober 2011

Iris folding - cupcake

Deze techniek heet Iris folding, op zich al een "oude" techniek. Het model is van Bergkaarten, zij plaatst vaker de patroontjes van creadingen die zij ontwerpt. Een heel leuk blog, zeker als je de oudere technieken wilt gebruiken.
Ik heb als papiertjes vooral inpakpapier gebruikt, lekker dun en in allerlei kleuren te koop. Het dp en het karton is van het Kruitvat van een poosje geleden. De ticket heb ik ook van internet gehaald bij Femke Niesen.  Zij heeft een serie Nederlandstalige tickets gemaakt.

Voor het schulprandje heb ik heel ouderwets een figuurschaar gebruikt. De niet zo nette hoekjes heb ik weggewerkt onder een hartje.

Ik wens jullie een heel prettig weekend,
groetjes,

15 opmerkingen:

Christine zei

Leuk gedaan Aleida! Ziet er niet zo makkelijk uit vind ik!
Liefs
Christine

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Super kaartje en soms moet het niet allemaal in een nieuw jasje zitten hé :-)

groetjes, Jaimie

Marjan zei

Knap! Veel werk waarschijnlijk, maar wel erg mooi geworden!

Groetjes, Marjan

De Creakeet van Peet zei

ow deze vind ik leuk zeg, vind cupecakjes yammie en dat iris folding spreekt mij ook wel aan..toppertje..knuf peet

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een fleurige kaart heb je gemaakt,en heel zo die cupcake en dat Iris folding lijkt me leuk om te doen.

Gr...Bep

Summer-design zei

Allereerst Aleida nog bedankt voor je reactie. De woordverificatie is idd.irritant, zal eens kijken hoe ik het ingesteld heb staan en zonodig veranderen.

Vind deze iriskaart heel mooi!
Heb ze zelf ook wel gemaakt, leuk om te doen.
Kijk uit naar je volgende kaart.

Fijn weekend, groetjes, Wietske

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart, at hebben wij heeeeel lang geleden ook nog weleens gedaan.

Frosien zei

Leuke kaart Aleida, lang geleden deed ik hier ook aan mee met dat vouwwerk, toch weer leuk om te zien, dat is net zo met de lacèmallen waar ik in het verleden ook mee bezig geweest ben. Groetjes frosien

Wendy Koorevaar zei

Deze techniek kende ik niet maar vind het erg mooi! Handig gedaan met de hartjes op de hoeken, ziet er nog super leuk uit ook!

Groetjes,
Wendy

Jolanda Cuper zei

Prachtige cupcake erg mooi met al dat vouwwerk!
Groetjes Jolanda.

Margo zei

Wat een prachtig kaartje Aleida !
Liefs
Margo

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat leuk om weer eens een oudere techniek terug te zien. Ik heb te wat gedaan met oa theezakjes.
Heel mooi resultaat.
Groetjes Marianne

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Lijkt me best moeilijk.
Groetjes Sjukje

Riet zei

Wat een mooi kaartje Aleida.

Liefs Riet.

miriam zei

mooie kaart ziet er leuk uit zo
gr miriam