zaterdag 15 oktober 2011

Scandinavian mood

 Het rood/witte papierblokje van het Kruidvat gebruikt voor deze kaarten. Ik kwam helemaal in de "Scandinavian Mood" toen ik deze kaarten maakte door de vrolijke fluittonen van Micaela Petri. De CD heeft ook die naam. Zonnetje, koud, lekker bakje koffie....
 Voor de eerste kaart heb ik ook het glitter papier gebruikt en een zilverkleurige sticker. Veel meer heeft het niet nodig volgens mij, het papier is al druk genoeg. Het papier lijkt op de Noorse truien van Mart Smeets die hij draagt bij de schaatswedstrijden. Ik kijk altijd meer naar de truien dan naar hem.
Voor de tweede en derde kaart heb ik een embossingmal gebruikt van Cuttlebug. Die zijn rond, dus ik kon langs het randje knippen. Een paar mooie sneeuwsterren en klaar. Clean and simple.

Ik wens jullie een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer na al die regen!

25 opmerkingen:

Anneke zei

Mooie rode kerstkaartjes zijn dit Aleida :)
Groetjes Anneke

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat een schitterende skandinavische Kerstsfeer stralen deze kaartjes uit. En dan hoor ik de muziek nog niet eens.
Heel mooi papier, en je styling is just perfect.
Groetjes Marianne

Bep zei

Hoi Aleida,

Woh wat een prachtige skandinavische kaarten heb je gemaakt en wat een mooi papier heb je daarvoor gebruikt superrrrr.

Gr...Bep

Hetty zei

Zo wat een mooie kaartjes

gr hetty

Anneke. zei

Vind beide kaarten heel stijlvol. Heb dit blokje ook en heb er al een kaart meegemaakt. Komt dinsdag ophet KD blog.
Groetjes Anneke.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je hebt mooie kerstkaartjes gemaakt.

groetjes jolande

danielle zei

Mooi kerst-papier he en nog wel bij de kruidvat en betaalbaar.
Mooi kaarten mee gemaakt.

Groetjes, Danielle

Hilde Suykerbuyk zei

ze zijn stuk voor stuk harstikke leuk!
gr, hilde

Irene zei

Prachtige kaarten Aleida, mijn handen jeuken om ook met dit beeldige papier aan de slag te gaan. Om je Mart Smeets verhaaltje kan ik grijnzen...kijk ook liever naar zijn gave truien dan naar hem, hahaha!!

Irene

Gemma zei

Ze zijn allemaal even leuk je kaartjes, fijn weekend, Gemma

Lia zei

at zijn hele leuke kaartjes met heel leuk papier,

groetjes Lia

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat zijn ze prachtig geworden!Ja het papier is inderdaad ook erg mooi, je komt echt in de kerststemming zo.

Groetjes,
Wendy

Elly zei

Het muziek heeft je wel aangezet tot produktie,prachtige kaarten heb je gemaakt,leuke motieven,waar inderdaad niet veel bij hoeft!

Groetjes Elly

loes de groot zei

mooie kaartjes hoor......

corryskaart zei

hoi aleida
dit ziet er supermooi uit en erg warm van kleur!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

snelle maar effectieve kaartjes ! heb de blok ook nog liggen, moet er eigenlijk dringend aan beginnen...
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Speciale kaarten , maar wel leuk gedaan hoor!

Groetjes, Jaimie

Lenet zei

Prachtig , ik vind rood/ wit (en groen) echt de kerst kleuren bij uitstek.

Riet zei

Wat een prachtige kaarten,wat is dit mooi papier zeg.

Liefs Riet.

Petra Tillmann zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, Aleida! Leuk papier is dit.

Marianne Schut zei

Wauw Aleida, dat ziet er weer super uit! Leuk papier zeg, ik ben gek op deze patroontjes! Kom zo al helemaal in de kerstsfeer, hihi! Liefs Marianne

Margo zei

Wat een toffe kaartjes Aleida !
Liefs
Margo

miriam zei

Wat een mooie en leuke kaarten
gr miriam

creanja zei

hoi aleida, je heb echt gewldige creaties gemaakt!

Janny's Cards Creations zei

Clean en simpel en mooi een beetje zweeds of noors lijken ze wel.
Overigens je andere kaarten zijn ook leuk. Ik was even niet op de blog dus ik heb eerst even rondgekeken wat ik gemist had.
Groetjes Janny